I'm stuck in the box

a simple person with complicated thoughts
elmo.cats.chocolate.fashion.food.red.cake.goodguy.

July 11, 2014 10:29 am

All Of Me - John Legend (cover)

June 26, 2014 3:05 am

Morning Pray

Yes, I stand firm on this ground, calling out for Your miracle. I know you hear me and I believe you’ll never let me down, God.
Yes, I thank to You, God, for giving me the strength to hold on. Please let me take my first step towards a life of complete freedom and victory.
Let me be the person whom never doubt your power and miracles that you own. Lead me to your greatest path in life, surrounded by your mercy and your blessing.

June 19, 2013 1:48 pm
saramiau:

Looks de la colección s/s 2013 de @ale_quesada con su homenaje a @pedrofriedeberg

saramiau:

Looks de la colección s/s 2013 de @ale_quesada con su homenaje a @pedrofriedeberg

(via i-love-art)

May 23, 2013 1:37 pm 1:29 pm

the man behind the wall

hey you, the man behind the wall! there are so many things i want to ask, so many things i want to share to you but you know i’m just too shy to ask, too afraid to share. my dignity is as tough as a big tree. it won’t kneel down to earth no matter how strong the wind is.

yes you, the person inside my mind..

oh my, i miss you so much..

April 23, 2013 10:34 pm April 8, 2013 12:40 pm

twisting plot is all you’ve got. fyi, i’m not that into it. 

March 20, 2013 10:44 pm
aumgroar, hello world! this is leii's blog: kami adalah sebuah profesi : Desainer !

leiilucene:

Ceritanya begini.

Kan ada yang jadi tukang sapu.

Ada yang jadi dokter.

Ada yang jadi pejabat.

Yang jadi presenter acara wildlife juga ada.

Cleaning service juga semua perusahaan butuh.

Ada lagi yang namanya ahli perias mayat.

Dan beragam profesi lainnya.

Eh tiba-tiba ada tuh yang…

4:49 pm

a little “curhat” by a young desperate college student to her God

Tuhan yang maha penyayang, TA saya ga menemukan jalan keluar nih. stuck-nya kebangetan. Si Komo aja kalo lewat macetnya ga parah-parah amat malah parahan otak saya bikin macet jalan pikiran 2 minggu lebih. apa saya salah ambil topik ya? kayanya ribet banget ga ada yang mulus. bikin saya jenuh bukan kepalang. kalo kepala bisa ngomong mungkin kata-katanya yang keluar kasar-kasar kaya amplas. Ya Tuhan ku yang pengertian, dimulusin dikit dong jalannya kasian orang tua saya banyak ngabisin uang buat ngebiayain kuliah dari 3,5 tahun yang lalu. kalo ga selesai semester ini uangnya nambah lagi buat biaya saya. mending mereka pake buat dihari tua kan?

February 11, 2013 1:48 pm

when i turn 26, you’ll see me as a bride and you’ll be happy for me no matter how big your hatred towards me :”)